Wybieramy tablicę do klasy

Na pewno wielu z was rozmyślało nad użytecznością lub też efektywnością pracy przy tablicach, czy to zwykłej czy interaktywnych. Sporo z was doszło do wniosków, że tablice interaktywne to nic innego jak drogie przedmioty albo zbyteczne elementy, jakie odnajdujemy niemal każdego dnia w wielu przedmiotach codziennego użytku. Coś w tym zapewne jest, jednak nie możemy podchodzić do tego tematu z tak negatywnym podejściem. Program cyfrowa szkoła Pomysłowość, ciekawość oraz nowe impulsy z początku mogą wydawać się dziwaczne i bezprzedmiotowe a później okazują się czymś bez czego nie moglibyśmy żyć. Tak samo jest z tablicami interaktywnymi. Te zaawansowane zamysły technologiczne w tak elementarnym sprzęcie mogą aktywizować mnóstwo kontrowersji lub zdziwień. Z jakiego powodu Czy naprawdę nie chcemy sprawniej się polepszać oraz zwiększać efektywność naszej pracy biurowej czy szkolnej? Zwykła tablica , kreda i gąbka. Każdy z nas zna problem takiego zestawu. Kurz, biały pył i mokra podłoga od gąbki. Dlaczego by się tego nie ustrzec? Wystarczy tablica interaktywna z pisakiem i suchą szmatką aby usunąć komplikację. Pomyśleć, że to tylko jedna błaha cecha. A gdzie miejsce na klarowność, produktywność pisania i planowania oraz ekstra funkcje multimedialne jak prezentacje, kopiowanie, dodawanie i naprawdę wiele innych funkcji w których każdy znajdzie coś dla siebie?